2012. június 7., csütörtök

Betegeskedéseink ellenére sem tétlenkedtem...

Egyik nap akkora szél volt itt nálunk, kimozdulni sem volt kedvünk (habár nem is tudtunk volna mert Dani és én is elkaptam valami nyavaját, ami ledöntött minket. Párocskám vitte-hozta Bencust is az oviba.) Szóval ez a nagy szél ihletet adott ehhez a fülbevalóhoz:



Volt régen egy játékom, ahol szivárványos gyűrűt lehetett nyerni, most elkészült a hozzá illő fülbevaló is. Igaz nem egy helyre kerültek, de ha valaki kéri szívesen elkészítem szettben is :-)
(bedugós füli)


Mostanság olyan sok helyen látni bagolykás kiegészítőket, anyagokat (én is dicsekedhetek egy-két bagolykás csodával), sőt már készítettem máskor is ezt-azt ezzel a motívummal. Most mobilfityegőket formáztam:



 Két, számomra új formát is kipróbáltam. Azt hiszem nem ez az utolsó ezekből, biztos fogok itt-ott simítani a motívumokon, de már most szívemhez nőttek:

(Ibolya virágos szett- nyaklánc és bedugós füli)


(mérete miatt egyenlőre bedugós fülbevalónak készült el)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése