2012. június 25., hétfő

Munkám gyümölcse

A Creative Design Magazin pályázatot hirdetett bogaras témában. Még soha nem indultam egy meghirdetett "versenyen" sem alkotásaimmal. Igazából nem is tekintem ezeket versenynek, hiszen ezek a pályázatok mindegyike inkább szívet melengető csoda, hogy vannak olyan emberek, akik támogatják a "kézműves világot".
Most viszont úgy éreztem nekem is meg kell mutatnom, miket készítek.
Egyből tudtam, hogy melyik két fotóval fogok jelentkezni. Mivel hármat lehetett nevezni, így kerestem egy harmadikat is a sok fénykép közül.
Nagy örömmel fogadtam, mikor elfogadták jelentkezésemet. Pár nap múlva elindult a like-gyűjtés...
Arra viszont nem számítottam, hogy a bögréim és a fűszertartóim ekkora sikert aratnak. A bögrécskéim 99 Like-ot, a fűszertartóim 80 Like-ot kaptak, így a Bogaras verseny - Egyéb kategóriában az én alkotásaim "győzedelmeskedtek".
Múlt héten meg is érkezett a jutalmam, munkám elismeréseként :)
Ma pedig át is sétáltam érte kedves szomszédasszonyomhoz, aki helyettem átvette a postásunktól.

Nagyon köszönöm mindenkinek aki érdemesnek tartotta munkáimat arra, hogy egy like-al jutalmazza!

Íme a nyereményem:

Ezt a fajta gyurmát nem ismerem, de kíváncsian várom a sütés utáni állapotot. Főleg mert átlátszó gyurma... Azt hiszem, ha beválik, ideális lesz méhecskék, szitakötők, bogárkák szárnyaihoz :-)
Van benne egy 'lánczáró bogyó' - mágneses -, amivel biztos egy szuper nyakláncot tudok majd készíteni, és nem kell használnom mini karabínert :-)
Persze még sok más is, ahogy látjátok, de ezek keltették fel nagyon az érdeklődésemet!



1 megjegyzés:

  1. Tímea!
    Hát, kíváncsian várom, mik születnek ezekből! :D
    Hadd gratuláljak még egyszer, nagyon aranyos, ötletes munkákat hoztál....
    Várunk a következő versenyen is!
    Üdv, Jutka

    VálaszTörlés