2011. december 12., hétfő

Ki-Tűzdelés :)

Délelőtt gyorsan kitakarítottam a lakást, elolvastam a Mikulás bácsitól kapott könyvem utolsó pár fejezetét... főzni szerencsére nem kellett.
Előpakoltam gyurmás-dobozkámat, szerszámaimat, a horgolt remekműveket - köszi Vikus - és nekifogtam megalkotni ötleteimet.
A lógós fülik már régebben készen voltak, eljött az ideje hogy valami hozzájuk illő dolgot is készítsek. Gyurmából készítettem kicsivel nagyobb rózsákat, ugyanúgy Swarowski követ tettem a közepükbe. Színben találtam pont hozzájuk illő horgolt virágokat is, és így kitűzőknek meg tudtam őket csinálni.
Íme az eredmény:



Voltak még trópusi virágaim (kék-ezüst csillámmal festve), amiket még nem tudtam mire használjak fel. Most végső formát kaptak ezek is, így lett belőlük gyűrű és kitűző. A kitűzőnek elkészített trópusi virágot egy horgolt virággal dobtam fel:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése