2011. december 19., hétfő

Már rég jelentkeztem, de ez nem jelenti azt, hogy tétlenkedtem. Elkészítettem egy pár újdonságot.

Ma elvittem az oviba a karácsonyi ajándékokat az óvónéniknek és a dadus néninek. Bence nagyon aranyosan, büszkén osztotta ki a pici dobozkákat :)
Ezúton is nagyon Boldog Karácsonyt kívánok nekik, és köszönöm, hogy ilyen szeretettel fogadták az én kishercegemet.
(A rózsákat csillám effektes fehérből készítettem - sajnos a fotó nem a legtökéletesebb)


A trópusi virágból is elkészítettem két szürke változatot. Az egyiket-világosabb szürke, fehér márványos festéssel, és egy kis csillámmal - fotóztam csak le, mert azt készítettem el végső formájára. Az első képen látszik jobban, hogy milyen szürke, viszont a második képen nem csillan be annyira, és jobban látszik a márványosítás.



A cicás nyakláncot továbbképzelve elkészítettem a fülbevalós változatát is. Ezt nem annyira lapítottra készítettem el, mert hát a fülben jobban néz ki így szerintem. A kis dobozkámból került elő még a fülbevalóhoz két kis gyöngy is :) Egyik nagy kedvencem lett ez a cicás fülbevaló. Remélem másoknak is tetszik majd...
Íme:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése