2011. december 21., szerda

Lásd rózsaszínben a világot...

Még tegnap délután kaptam kedvet ahhoz, hogy valami rózsaszínt alkossak. Egyből nyakláncban gondolkodtam, és valami hosszúban, mert eddig inkább rövideket- kb. 40 cm-es láncokat - készítettem.
Gondoltam, jó lenne belevonni gyöngyöket is, de azt nem akartam, hogy ez a nyaklánc a gyurmán kívül más anyaggal is érintkezzen, így még a kis gyöngyöket is én készítettem el. Hogy ne legyen unalmas a rózsaszín, gondoltam keverem egy kicsit más színnel is.
Mivel nagyon tetszenek, ha a színek inkább csak "összeölelkeznek" és nem egymás elegyéből alkotnak meg egy új színt, így a rózsaszín mellé a fehérre gondoltam. Szerintem így tökéletesen harmonizálnak egymással, hisz a rózsaszín egyik alapja is a fehér. :)
A gyöngyöknél gondoltam megmutatom külön-külön is a két színt, nehogy a végén átessek a ló túl oldalára és elveszítsem "a kevesebb, néha több" elvét...
Az összeszereléshez viszont sajnálattal vettem tudomásul, hogy nincs elég alapanyagom... :( :( :(
Szerencsémre párocskám volt olyan drága, hogy munka után a mintadarabokkal a zsebében beszerző-útra szánta rá magát.
Íme a végeredmény:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése