2012. február 29., szerda

Még ki sem hűlt...

... a kettővel ez előtti bejegyzésem, és már hoztam is friss képeket a Csakra-nyakláncról. Azaz pontosabban újabb Csakra-nyakláncokat készítettem :) Tervek között szerepel fülbevaló és karkötő készítése is, hasonló technikával, már csak meg kell álmodni és el kell készíteni...



A holnapi nap újra licitálni lehet egy általam készített termékre a Szárazépítészeti Design oldalán a Facebookon:




Készülök egy kicsit március 15-ére is, és ezeket a kitűzőket készítettem. Egyet Bencének, és egyet saját részre. Filc anyagból varrtam. Először gondoltam készítek valamit gyurmából, de féltem, addig matatják a gyerekek, míg baja lesz... Persze, ez nem jelenti azt, hogy a gyurmás-kokárda ötletét elvetettem volna :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése