2012. február 15., szerda

Mivel kisgengszterem telelni van a maminál, a nagyobbik gengszter meg oviban, így mindig akad egy-két órám "alkotni".
Készítettem ma is licitre egy kis meglepit (22-én lesz elérhető) és tegnap végre megérkeztek a csészék, így sikerült azokat is megcsinálnom. Remélem tetszenek majd a "gazdájuknak" :)

(A könyvecskét egy átlátszó Swarowski kővel díszítettem)

Egy ajándékot is készítettem, de ezt még nem tudom megmutatni majd csak később. Emiatt nagyon izgulok, hogy mit szól hozzá az ünnepelt... Már arra is gondoltam, hogy előbb odaadom.

Van elmaradásom is, amit már ideje volt teljesítenem. Hogy mikor ér oda Kedves Fernel, azt egyenlőre nem tudom... elég nagy ez a város ;) addig is a képpel kárpótollak Téged és lánykádat.



Egy kedves alkotótársamat pedig csere útján ezzel a szettel fogom megajándékozni.

(csillám effektes fehér gyurma)

1 megjegyzés:

  1. ÓÓÓóóóó!
    Szupi!

    Esetleg posta? :DDDDD

    Köszi! Most már lassan össze tudjuk hozni, ha marad a tavaszias idő.

    VálaszTörlés