2012. szeptember 9., vasárnap

Ismét kísérleteztem...

... a számomra új technikával.
Nem tudom, ki miben vagy mivel együtt tartja kulcsait. Én nem igazán tulajdonítottam ennek nagy jelentőséget. Egy nyakba akasztós szalagon tartom/tartottam őket. Persze sohasem a nyakamban ;) , mindig hol ebbe, hol abba a táskámba dobom be. Hazaérve természetesen soha sem találom a kulcsokat. :) Olyan igazi csajos, nagy, pakolós, mindent bele - pasik szerint: "Isten ments, hogy én abba belenyúljak, mert a végén még valami leránt a mélybe" táskáim vannak.
Eljött az ideje, hogy végre a kulcscsomóm is megújuljon, megszépüljön. Mivel még itthon vagyok a kisebbik gyerkőccel, így még csak lakáskulcsaim vannak...

A Lakás feliratos az enyém, a másik még keresi hű és megbízható kulcs-társát :)
Természetesen más felirattal is elkészítem, pl.: iroda, garázs, motor, autó... stb. (a díszítést is ehhez igazítom ha kéred)

Bevallom, ezzel sem tudom könnyebben megtalálni a kulcsaimat, de sokkal szívesebben keresgélem, mert nagyon csinik ezzel az új dísszel :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése