2012. szeptember 23., vasárnap

Könyvmolyoknak...

... készítettem könyvjelzőket :) 2012-ben is megrendezték a nagy könyvmoly-párbajt. Idén én is részt vettem rajta. Nah, nem mint olvasó, hanem mint díjazó :)
Az FB-n, az egyik alkotói csoportban  hívták fel figyelmemet rá. Nagyon tetszett a kezdeményezés, én is nagyon szeretek/szerettem olvasni, ahogy ezt már említettem egy régebbi bejegyzésemben is. Arra azért nem vállalkoztam volna, hogy mint olvasó veszek részt a párbajon, hiszen örülök, ha a gyurmaságaimra marad időm családom mellett. Viszont nagyon örültem, hogy a kis könyvjelzőim elutazhattak a nyertesekhez.






Ezeken kívül készült még jó pár darab könyvjelző. Nagy sikere van mind a gyerekek, mind a felnőttek körében, aminek én nagyon-nagyon örülök!









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése