2012. szeptember 24., hétfő

Sárgára fehéret, fehérre sárgát...

... hát ez mi a csuda lehet? Ez bizony CSODA! :)

Edit, egy kedves alkotó, aki felhívást intézett mindenkihez - szeretettel várja a  virágokat. Lehet az csíkos, pöttyös, kockás,  szívecskés, kötött, horgolt, bőr, papír, textil, csipke, amit csak el tudsz képzelni! Egy kikötés van: SÁRGA és FEHÉR színben pompázzanak a virágjaitok!
Edit kezei közül csodaszép albumok kerülnek ki. Sajnos én még nem büszkélkedhetem tőle egy ilyen albummal, de ami késik az nem múlik - tartja a mondás :) Egyszer biztos én is megajándékozom családunkat egy ilyen csodával.

Most kaptam az alkalmon és készítettem egy pár virágot a "közös albumba". Már el is postáztam ezeket, és nála várják, hogy megleljék végső helyüket a világban. (Természetesen amint elkészült az album, újabb történet következik a fehér-sárga virágokról)





És hogy mire lehet még őket használni? Íme egy-két ötlet :)



2 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek a virágok. Most néztem meg blogod többi bejegyzését is, s nagyon tetszenek a munkáid!

    VálaszTörlés